13 Şubat 2015 Cuma

Galaxy S3 mini Orijinal Stock ROM

Samsung Galaxy S3 mini GT I8190 akıllı telefon için son sürüm(4.1.2) orijinal stock rom dosyası. Türkiye içindir.

Rom Dosya:
Link: I8190XXAMG4_I8190OJVAMH1.tar.rar  598.8 MB
MD5 kontrol kodu: 9411FC2DC0132AA6F29A09F00C22FE86

Linkteki dosya içinde sıkıştırılmış olarak I8190XXAMG4_I8190OJVAMH1_HOME.tar.md5 ROM dosyası bulunur.

Kurulumu:
Rom dosyayı ve ODINi indirip zipten çıkartın. ODIN 3.07
Kurulu değilse s3 mini usb driverlarını indirip kurun. http://novafusion.pl/downloads/
ODINi yönetici olarak çalıştırın.
Telefonunu kapatıp Download Mod ile açın (Telefon kapalıyken "ses kısma+home+güç" tuşlarına basılı tutun ve çıkan ekranda "ses açma" tuşuna basın.)
Telefonunuzu usb kablosu ile bilgisayara bağlayın.
Odin programında ROM dosyasını PDA bölümüne ekleyerek START'a basın.
İşlem bittiğinde telefonun usb bağlantısını kesin.
Telefon kapanıp yeniden açılacaktır.

17 yorum:

  1. teşekkürler telefonumun sistemi çökmüştü düzeldi

    YanıtlaSil
  2. Eywallah Aga Indirip Kurucam Insallah
    - Stock Roma Geri Donmemin Nedeni Bazi Uygulamalar Android 5 Desteklemiyor Haricinde Rom Dan Dolayi Bazi Sorunlar Telefonumu Etkiledi Diye Bilirim 4 Gundur Kullaniyorum android 5 romu ilk yaptigimda bi hatadan dolayi telefonumu 1 gun kullanamamistim bi sifre istemisti twrp den recovery attim ve sorun duzeldi ancak halen memnun kalamadim android 5 lolipop dan ama yinede yapanlarin eline Saglik Emek Altin Degerindedir ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana bir soru sorucam telefon brick oldu ve sadece download modu açılıyor acaba orjinal romu yuklemeyip de ileriki sürümlerini indirsem örnegin 4.3 gibi acaba telefon açılır mı yoksa Full Brick mi olur.

      Sil
    2. download modu açılıyorsa yükleme yapılabilir. brick(tuğla) demek telefon, telefonluktan çıktı tuğla oldu demek :)

      Sil
  3. EYYAVLLAH İŞE YARADI KARDEŞİM SAOL

    YanıtlaSil
  4. Sana bir soru sorucam telefonum brick oldu ve sadece download modu aciliyor acaba orjinal romu yuklemeyip de ileriki surumlerini indirsem ornegin 4.3 gibi acaba telefon açılır mı?

    YanıtlaSil
  5. Bunu yapınca telefon içindeki fotoğrafları kaybedecek miyiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. silinir. önce yedek alın, ya da google fotoğraflar uygulamasına senkronize edin.

      Sil
  6. kades ben yuklerken yanlışlıkla telefonun bağlantısını kestim şimdi yükleyemiyorum ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. s3 mini telefonumu 5 yıl önce satıp yerine G.Mobile A1 4G aldım. 5 yıldır bu işlerle uğraşmıyorum.

      Sil
  7. S3 Mini ye Android 6 yükledim anormalleşti. Ağırlaştı, Aşırı pil tüketiyor ve Mobil veri de internete girmiyor.
    Yardımınla geri döneceğim inşallah.

    YanıtlaSil
  8. öncelıkle selamun aleyküm senın dedıgın adımları uyguladıgım halde dowland modda yuklemeyı yaptı ama
    telefon hıc bır sılınmedı nasıl oluyor bu anlamadım eskı halıyle acıldı cıhazım bu nedeni ne olabılır hıcbir hatada vermedı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. s3 mini telefonumu 5 yıl önce satıp yerine G.Mobile A1 4G aldım. 5 yıldır bu işlerle uğraşmıyorum.

      Sil
  9. ONCELIKLE KOLAY GELSIN DOWLAND MODA GIRIYORUM DEDIGINIZ GIBI PDA INDIRIDIGIM DOSYAYI SECIYORUM BIRAZ
    DONUYOR SECTIGIM DOSYA GELIYOR (COM5) IBARESIDE GELIYOR YUKLEMEYI YAPIYOR AMA SU VARKI ESKİ HALINDE HIC BIR SEY SILINMEDEN ACILIYOR BU NEDEN OLUYOR BANA ACIKLARSANIZ COK MEMNUN KALIRIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. s3 mini telefonumu 5 yıl önce satıp yerine G.Mobile A1 4G aldım. 5 yıldır bu işlerle uğraşmıyorum.

      Sil

Hakkımda

Fotoğrafım
1989 yılında Metal İşleri öğretmeni olarak göreve başladı. 2020 yılında emekli oldu. Metal İşleri Öğretmenliği, İktisat, Fotoğrafçılık ve Kameramanlık Mezunudur. Youtuber ve Blog yazarıdır. Fotoğrafçılık, Programlama, Web tasarım, Gezi, AutoCAD, AutoLisp, SolidWorks, VBA, Visual Basic, QuickBasic, PHP ile ilgileniyor. Mesut Akcan hakkında